Наурыз айының басында Ақмола облыстық орыс драма театрында француз драматургі Флориан Зеллердің «Сын» пьесасы бойынша қойылған әсерлі де терең драма көрерменге жол тартты.
Бұл қойылым өңірдің мәдени өмірінде ерекше оқиғаға айналып, көрермендер мен театр мамандарының үлкен ықыласына ие болды.
Сахнадан көрініс тапқан оқиға – жай ғана драмалық сюжет емес, әр көрермен өзін танып, ішкі жан дүниесіне үңілуге мүмкіндік беретін эмоционалдық айна іспетті. Жасөспірімдік дағдарыс, жоғалту қайғысы, әке кінәсі, жалғыздық пен естілуге деген үміт – осының бәрі спектакль арқылы жүректі қозғайды. «Сын» – бұл тек пьеса емес, бұл – адам жанын тебірентетін сырлы әңгіме.
Қойылымды Армениядан келген танымал театр режиссері, Ереван қаласындағы Халықаралық Шекспир фестивалінің директоры, Театр және кино мемлекеттік институтының оқытушысы Каро Балян сахналаған. Оның сезімтал режиссерлік көзқарасы спектакльге терең эмоциялық реңк пен көркемдік нақыш берген. Сценографияны Геворг Евангулян, костюмдерді Екатерина Пискунова әзірлеген. Музыкалық әрлеу де Каро Балянға тиесілі.
Актерлік құрам шеберлігімен тәнті етті. Әсіресе жасөспірім Николяның бейнесі ерекше әсер қалдырды – оның ішкі арпалысы, күйзелісі мен өмір мағынасына ізденісі шынайы әрі жан тебірентерлік.
Қойылым ұзақтығы – 1 сағат 35 минут. Осы уақыт аралығында көрермендер толыққанды адам тағдырын бастан кешіргендей күй кешті. Ұйымдастырушылар театр арқылы маңызды мәселелерді көтеруді мақсат еткен: ата-аналық жауапкершілік, эмоционалдық сезімталдық, жасөспірім кезеңінің қиындығы мен жанашырлықтың маңыздылығы.
Спектакльді көруге студенттер, шығармашылық зиялы қауым өкілдері, ардагерлер мен театр жанкүйерлері жиналды. Қойылымнан кейінгі пікірталастар «Сын» драмасының көрермендер санасында терең ой тудырғанын, әрі отбасы ішінде жиі үнсіздікпен жабылатын проблемалар туралы ашық әңгіме бастағанын көрсетті.
Айта кетейік, «Сын» пьесасы Флориан Зеллердің «Әке» және «Ана» туындыларымен бірге драмалық трилогияның соңғы бөлімі болып табылады. 2018 жылы Париждегі алғашқы премьерасынан бастап, бұл пьеса Лондон мен Нью-Йорк сахналарында да жоғары бағаланды – оның шынайылығы мен психологиялық дәлдігі үшін.
Көкшетауда қойылған «Сын» драмасы театрдың – қоғаммен ашық сөйлесе алатын, маңызды әлеуметтік және адами мәселелерді қозғайтын алаң екенін тағы бір мәрте дәлелдеді.