Өңірдің жол-құрылыс саласында биыл 217 жоба жүзеге асырылуда. Ол үшін бюджеттен 60 миллиардтан астам теңге бөлінді, бұл өткен жылмен салыстырғанда екі есе көп.
Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын жөндеуге көп көңіл бөлініп отыр. Атбасар-Сочинское, Жалтыр-Макинск және Есіл-Свободное-Раздольное автожолдарында 3 апатты көпір жөнделіп, тағы басқа ірі жобалар іске асырылуда. «Нұр-Сұлтан қ. Шығыс айналма жолы» автожолдарына да күрделі жөндеу жұмыстар жүргізілуде. «Сарыоба «және» Щучинск-Степняк-Уәлиханов «автожолдарын орташа жөндеу,» Жолымбет-Шортанды-Пригородное»,» Бузулук-Алматы»,» Жалтыр-Макинск»,» Ерейментау-Павловка-Аршалы»,»Екатеринбург – Алматы»-Турген – Константиновка – Белоярка», » Қорғалжын-Арықты-Сабынды», «Көкшетау-Рузаевка»-Васильковка-» Көкшетау-Петропавл»,» Жақсы-Державинск», » Зеренді-Красный Кордон –облыс шекарасы» және «Көкшетау-Красный Яр-Симферополь-Жолдыбай» бағыттарындағы тас жолдарға орташа жөндеу жұмыстар жасалды. Осы бағыттардың барлығы өңірдің инфрақұрылымдық дамуында және оның әлеуетін кеңейтуде маңызды рөл атқарады. Облыстық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Владимир Кулаков атап өткендей, жол-құрылыс материалдары мен жанар-жағармай материалдарының күрт қымбаттауына байланысты автожолдарды салу және жөндеу бойынша жобалау-сметалық құжаттамалардың біраз бөлігіне түзетулер енгізілуде. Бұл қазіргі жол-құрылыс жұмыстарына әсер еткен жоқ, деп сендірді ол.
«Біздің облыста қиыршық тас, цемент және басқа да қолданылатын құрылыс материалдары жобаларды іске асыру үшін жеткілікті. Тіпті Солтүстік Қазақстан облысы біздің Зеренді ауданынан үлкен көлемде материал сатып алады. Жол-құрылыс маусымында бүкіл елдегідей битуммен проблемалар туындайды. Бүкіл республикада битум шығаратын үш қана зауыт жұмыс істейді, бұл Павлодар, Шымкент және Ақтау қалаларына. Бірақ бұл мәселе біртіндеп шешілуде», – деп түсіндірді Владимир Кулаков.
Облыстың Елорда маңындағы және курорттық аудандары, сондай-ақ шалғай ауылдары жөндеу және құрылыс жұмыстарымен қамтылған. Соңғыларында жол инфрақұрылымы «Ауыл-ел бесігі»арнайы жобасы аясында жаңартылуда. «Ауыл-ел бесігі» жобасы аясында өңірдің ондаған ауылдарындағы көше-жол желісі жөнделуде, ол үшін қордан 4 миллиард теңгеден астам қаражат бөлінді. Құрылыс-жөндеу жұмыстары кезінде қолданылатын материалдардың сапасына және жұмыс өндірісінің технологиясына ерекше назар аударылады. Мұның бәрі сарапшылардың назарында.
«Жұмыстарды сапалы жүргізу, бюджет қаражатын игеруде, құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық әрекеттерін болғызбау мақсатында міндетті түрде бес сатылы бақылау жүзеге асырылады. Яғни, техникалық және авторлық қадағалау, мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауы жүзеге асырылады, сондай-ақ Ақмола облысы бойынша Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының Ақмола филиалы және мердігерлік зертханалары бақылауд жүргізеді». Асфальтбетон жабынының сынамасын алу жолымен, қиыршық тас және басқа да қолданылатын материалдар зертханалық зерттеулер жүргізеді, соның негізінде қолданылатын құрылыс материалдарының сәйкестігі туралы қорытынды шығарады», – деді Владимир Кулаков.
Автожол басқармасының жетекшісі орташа және күрделі жөндеу кезінде 2 жылдан 5 жылға дейінгі кепілдік қолданылатынын айтты. Сондықтан ақаулар пайда болған жағдайда мердігер ұйымдар оларды осы мерзім ішінде қалыпқа келтіруі тиіс. Сондай-ақ, ол қоғам белсенділерінің, депутаттар мен бұқаралық ақпарат құралдары өкілдерінің автомобиль жолдары саласындағы проблемалық мәселелерді шешуге белсенді қатысу қажеттігін атап өтті.
Камила Әбделманова
фото: Рамиль Дусумов